WELKOM

Om patiënten en kwetsbare groepen te beschermen, maar ook zodat wij zelf de zorg aan u op een fijne en efficiënte manier kunnen aanbieden, hanteren we onderstaande huisregels.

Onze nieuwe huisregels

** Het dragen van een mondmasker is verplicht in het voorportaal, de balie en de wachtkamer **

  • Alleen indien u telefonisch een afspraak heeft gemaakt, mag u de praktijk betreden
  • Indien u een consult wenst, zal de assistente op de dag dat u belt u een afspraak aanbieden bij één van de aanwezige artsen. Ons nieuwe motto luidt:
    ‘Vandaag gebeld is vandaag geholpen!’

  • Er is ruime mogelijkheid tot een telefonisch consult of videoconsult
  • Het spreekuur van de doktersassistente is weer hervat. U kunt hiervoor telefonisch een afspraak maken na overleg met de huisarts of praktijkondersteuner
  • U komt ZONDER begeleiding naar het spreekuur, uitzonderingen zijn kleine kinderen en mensen met een beperking
  • U komt maximaal 5 minuten voor aanvang van de afspraak naar de praktijk. U wacht in het voorportaal
  • Bij de voordeur desinfecteert u uw handen en volgt u vervolgens de aanwijzingen van de assistente op
  • In de wachtkamer mogen maximaal 5 personen zitten. Bent u de 6e patiënt, wilt u dan buiten wachten?
  • Voor mensen die hoesten, kortademig en/of koorts hebben, zijn er aparte spreekuren. Hiervoor maakt u telefonisch een afspraak.

APOTHEEKZORG

LET OP:  Verruimde openingstijden apotheek 11.30 - 17.00u

Ingang weer via voordeur.

Ook hier staat veiligheid voorop.

  • De medicatie zal vanaf heden weer via de apotheekbalie geleverd worden waarbij geldt dat er maar 1 persoon bij de balie mag staan
  • Er mogen maximaal 4 personen in het voorportaal wachten
  • Graag uw handen desinfecteren voor u naar de apotheekbalie gaat

  • Herhaalrecepten kunnen weer via de herhaalreceptenlijn herhaald worden. Gebruikt u medicijnen chronisch dan zult u in de automatische herhaalservice opgenomen worden
  • Het bezorgen van medicatie zal alleen plaatsvinden indien dat niet anders mogelijk is.

Vanwege geneesmiddelentekorten en afspraken met uw zorgverzekeraar kan het zijn dat het label van uw medicijn verandert. Wij doen ons uiterste best een geschikt alternatief te leveren. Graag hiervoor uw begrip en medewerking

Voor verdere informatie omtrent Corona:
https://www.thuisarts.nl/nieuw-coronavirus


Sinds 2010 zijn wij gevestigd aan het Catualiumplein bij de kerk in Heel.

We vinden het erg belangrijk dat onze patiënten zich op hun gemak voelen bij ons. In de inrichting hebben we daarom voor warmere kleuren en een huiselijke sfeer gekozen. Goede zorg en tevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel. Wij spreken graag over een ‘thuisartsenpraktijk’, waar mensen zich veilig en gehoord voelen. Samen met onze medewerkers willen wij er alles aan doen om dat te bereiken.

Sinds 31-12-2012 zijn wij  DEKRA-gecertificeerd: ISO 9001:2008 voor het leveren van huisartsgeneeskundigezorg en apotheekzorg.

In onze praktijk zijn huisartsen, doktersassistentes, apothekersassistentes en praktijkondersteuners werkzaam. Daarnaast bieden wij ook ruimte aan andere zorgverleners, zoals o.a. een psycholoog, ergotherapeut en diëtiste. Dit alles om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vertrouwd en dicht bij huis.

De huisartsenzorg valt onder de basisverzekering en heeft geen gevolgen voor uw eigen risico. Aanvullende onderzoeken (zoals bijvoorbeeld laboratoriumkosten), verwijzingen en vaak ook kosten voor medicatie vallen wel onder uw eigen risico.

Spoedlijn

0475-571 756
(toets 1)

Mail: assistentes@
huisartsheggenspee.nl

Apotheekhoudende huisartsenpraktijk Heggen & Spee

Catualiumplein 3a
6097 AB Heel

Klik hier voor een routebeschrijving